Buradasın
Destinasyon pazarlamasının amaçları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destinasyon pazarlamasının amaçları şunlardır:
- Gelir elde etmek: Destinasyonun küresel anlamda alternatiflerden daha çekici görünmesini sağlayarak seyahat eden insan sayısını artırmak ve yerel seyahat endüstrisine yardımcı olmak 25.
- Talebi artırmak: Destinasyonun farkındalığını artırarak talebi yükseltmek 2.
- İtibar kazanmak: Destinasyonun itibarını artırmak 2.
- Ziyaretçi memnuniyetini sağlamak: Ziyaretçilerin tatminini sağlayarak onları memnun etmek 3.
- Yerel girişimcilere fayda sağlamak: Yerel girişimcilerin kârını maksimum kılmak 3.
- Sürdürülebilirlik sağlamak: Sosyo-kültürel ve çevresel maliyetler ile ekonomik faydalar arasındaki dengeyi sağlayarak turizmin etkilerini optimum yapmak 3.
- Yeni pazarlar yaratmak: Önceden bilinmeyen veya yeterince değerlendirilmemiş pazarlara girmek 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: