Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AJet yolcu hakları, Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün, Havayolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmeliği kapsamında belirlenmiştir 1.
Bazı AJet yolcu hakları:
- Uçuş aksaklıkları durumunda tazminat hakkı 12. Uçuşun iptal olması, fazla satıştan dolayı uçuşa kabul edilmeme veya belirli koşulların gerçekleşmesi durumunda tazminat alınabilir 12.
- Hizmet hakkı 12. Uçuş tehiri, iptal veya bağlantılı uçuşun kesintiye uğraması gibi durumlarda, bekleme süresine göre belirlenen hizmetler sunulur 12.
- Geri ödeme hakkı 2. Uçağa kabul edilmeme, uçuş iptali veya bağlantılı uçuşun kesintiye uğraması durumunda bilet iadesi talep edilebilir 2.
- Alternatif uçuş hakkı 2. 2 saat ve üzeri beklemelerde, iki telefon görüşmesi, e-posta veya faks hizmeti ücretsiz olarak sağlanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: