Buradasın
OSGM belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
OSGM (Ortak Sağlık ve Güvenlik Birimi) belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru Dosyası Hazırlama:
- Ticari şirketler için tescil edildiğini gösteren Ticaret Sicil Gazetesi,
- İşyeri hekimi, iş güvenliği uzmanı ve diğer sağlık personelinin sertifikaları ve tam süreli iş sözleşmeleri,
- OSGB'nin sorumlu müdürünün görevlendirme yazısı,
- Faaliyet gösterilecek yere ait yapı kullanma izin belgesi, kira sözleşmesi veya tapu senedi,
- Faaliyet gösterilecek yerin ölçülerinin ve bölümlerinin yer aldığı 1/50 ölçekli plan gibi belgeler hazırlanmalıdır 4.
- Başvuru Yapma:
- Hazırlanan başvuru dosyası, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na (yeni adıyla Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı) dilekçe ile sunulmalıdır 4.
- İnceleme ve Yerinde Kontrol:
- Belge Düzenleme:
- İnceleme sonucunda herhangi bir eksiklik yoksa, on gün içinde OSGB yetki belgesi düzenlenir 4.
Başvuru sırasında belgelerin her birinin tek bir PDF dosyası şeklinde taranması ve dosya boyutunun 5 MB üzerinde olmaması gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: