Buradasın
Martin Lindstrom Buyology satın almaya ne anlatıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kitapta ele alınan bazı konular:
- Bilinçdışı dürtüler: Satın alma kararlarının %85'inin bilinçli düşüncelerden ziyade bilinçdışı dürtüler tarafından yönlendirildiği 2.
- Duyusal markalama: Markaların sadece logolar veya ürünler olmadığı, aynı zamanda duygusal bağlar da oluşturduğu 2.
- Sosyal kanıt: Çevremizdeki insanların eylemlerinin, kendi seçimlerimizi nasıl şekillendirdiği 2.
- Dini inançlar ve marka sadakati: Bazı tüketicilerin favori markalarına neredeyse dini bir bağlılıkla yaklaşmaları 2.
- Nöropazarlama: Tüketicilerin beyinlerinin fMRI cihazlarıyla taranarak hangi markayı neden tercih ettiklerinin tespit edilmesi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: