• Buradasın

    Martin Lindstrom Buyology satın almaya ne anlatıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Martin Lindstrom'un "Buyology" kitabı, satın alma kararlarını etkileyen faktörleri anlatıyor 12.
    Kitapta ele alınan bazı konular:
    • Bilinçdışı dürtüler: Satın alma kararlarının %85'inin bilinçli düşüncelerden ziyade bilinçdışı dürtüler tarafından yönlendirildiği 2.
    • Duyusal markalama: Markaların sadece logolar veya ürünler olmadığı, aynı zamanda duygusal bağlar da oluşturduğu 2.
    • Sosyal kanıt: Çevremizdeki insanların eylemlerinin, kendi seçimlerimizi nasıl şekillendirdiği 2.
    • Dini inançlar ve marka sadakati: Bazı tüketicilerin favori markalarına neredeyse dini bir bağlılıkla yaklaşmaları 2.
    • Nöropazarlama: Tüketicilerin beyinlerinin fMRI cihazlarıyla taranarak hangi markayı neden tercih ettiklerinin tespit edilmesi 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Martin Lındstrom hangi deneyi yaptı?

    Martin Lindstrom, çeşitli deneyler yapmıştır: 1. "Buyology" Deneyi: Lindstrom, bu deneyde 2.000 insanın beynini fonksiyonel manyetik rezonans görüntüleme (fMRI) yöntemiyle inceleyerek, reklamların ve diğer pazarlama unsurlarının tüketici davranışları üzerindeki etkisini araştırmıştır. 2. "Small Data" Deneyi: Lindstrom, bu deneyde 2.000 aileyi 77 ülkede gözlemleyerek, insanların nasıl yaşadıklarını ve bu yaşam tarzlarının iş dünyasına nasıl yansıyabileceğini anlamaya çalışmıştır. 3. "The Ministry of Common Sense" Deneyi: Bu kitapta, Lindstrom organizasyonların ve markaların iç süreçlere odaklanarak son kullanıcıyı ihmal etmelerini eleştirmiştir.