Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Martin Lindstrom, çeşitli deneyler yapmıştır:
- "Buyology" Deneyi: Lindstrom, bu deneyde 2.000 insanın beynini fonksiyonel manyetik rezonans görüntüleme (fMRI) yöntemiyle inceleyerek, reklamların ve diğer pazarlama unsurlarının tüketici davranışları üzerindeki etkisini araştırmıştır 13.
- "Small Data" Deneyi: Lindstrom, bu deneyde 2.000 aileyi 77 ülkede gözlemleyerek, insanların nasıl yaşadıklarını ve bu yaşam tarzlarının iş dünyasına nasıl yansıyabileceğini anlamaya çalışmıştır 1.
- "The Ministry of Common Sense" Deneyi: Bu kitapta, Lindstrom organizasyonların ve markaların iç süreçlere odaklanarak son kullanıcıyı ihmal etmelerini eleştirmiştir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: