Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Danışmanlık: Kurum hakkında yayınlar yapar, kurumsal imaj doğrultusunda reklam ve mesajlar oluştururlar 14.
- Kriz Yönetimi: Potansiyel bir kriz durumunun PR yönünü yönetir, olumsuz etkileri azaltmak için çalışırlar 25.
- Medya İlişkileri: Geleneksel medya, sosyal medya ve yüz yüze görüşmelerle işletmenin olumlu bir itibar kazanmasına yardımcı olurlar 2.
- Araştırma: Etkinlikler için uygun konuşmacıları ve sponsorluk fırsatlarını belirlemek üzere araştırma yaparlar 2.
- İçerik Üretimi: Basın bültenleri, şirket içi dergiler, vaka çalışmaları, konuşmalar, makaleler ve yıllık raporlar yazarlar 2.
- Etkinlik Organizasyonu: Basın toplantıları, sergiler ve basın turları gibi etkinlikler düzenlerler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: