Buradasın
E-devletten danışman nasıl olunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden danışman olmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-Devlet sistemine giriş yapmak: TC kimlik numarası ve şifre ile e-Devlet sistemine giriş yapılmalıdır 3.
- Arama kutusuna "aile danışmanlığı başvurusu" yazmak: Ana sayfada yer alan arama kutucuğuna "aile danışmanlığı başvurusu" ifadesi yazılmalıdır 3.
- Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın sonucuna tıklamak: Arama sonucunda çıkan "Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı/Aile Danışmanlığı Başvurusu" seçeneğine tıklanmalıdır 3.
- Yeni başvuru butonuna tıklamak: Ekranın sağ üst tarafında yer alan "Yeni Başvuru" butonuna tıklanmalıdır 3.
- Gerekli bilgileri doldurmak: Gerekli bilgiler eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulmalıdır 3. Bu aşamada kişisel soruların yanı sıra danışmanlık hizmeti ile ilgili sorular da yöneltilecektir 3.
- Bilgileri güncellemek ve başvurmak: Bilgiler doldurulduktan sonra ön izleme ekranında yazan "güncelle" butonuna tıklanmalı ve ardından "başvur" butonuna tıklayarak kayıt işlemi tamamlanmalıdır 3.
Başvurunun ardından, hizmet almak istenen ildeki Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile iletişime geçilecektir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: