Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zıplama roketi, bazı video oyunlarında bir karakterin roketin patlamasının gücüyle havaya yükselmesi prensibine dayanır 1. Bu mekaniğin çalışma şekli şu şekildedir:
- Ateşleme ve Zıplama: Oyuncu, roketatarı ateşlerken aynı anda zıplamalıdır 12.
- Açı ve Zamanlama: Ateşleme açısı ve patlamanın büyüklüğü, zıplamanın hızını ve yüksekliğini belirler 2. Patlama ne kadar erken yapılırsa, karakter o kadar hızlı ve yüksek mesafeye uçar 2.
- Ek Özellikler: Bazı oyunlarda, zıplama sırasında eğilmek karakteri daha ileri fırlatır ve havada kaldığı süre boyunca %40'lık bir hasar direncine sahip olur 2.
Bu teknik, genellikle harita üzerinde normalde ulaşılamayacak yerlere ulaşmak veya engelleri aşmak için kullanılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: