• Buradasın

    Viewmodel ayarları nasıl olmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CS2'de viewmodel ayarları için önerilen değerler şunlardır:
    1. viewmodel_fov: 68 12. Bu ayar, silahınızın görüş alanını optimize eder.
    2. viewmodel_offset_x: 2.5 12. Bu ayar, silahınızın yatay konumunu ekranın merkezine yakın tutar.
    3. viewmodel_offset_y: 0 12.
    4. viewmodel_offset_z: -1.5 25.
    Bu ayarlar, nişan alma hassasiyetinizi artırabilir ve oyun deneyiminizi iyileştirebilir 1.
    Ek olarak, viewmodel ayarlarını kişiselleştirmek için aşağıdaki komutları da kullanabilirsiniz:
    • viewmodel_presetpos: Viewmodel'in pozisyonunu mevcut üç ön ayardan birine göre değiştirir (1, 2 veya 3 değeri) 23.
    • cl_bob_lower_amt: Silahın sallanmasını minimumda tutar (21 değeri) 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    CS:GO viewmodel nasıl ayarlanır?

    CS:GO'da viewmodel ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Geliştirici konsolunu etkinleştirin. 2. Konsolu açmak için tilde (~) tuşuna basın. 3. Viewmodel ayarlarını değiştirmek için aşağıdaki komutları kullanın: viewmodel_fov — görüş alanını değiştirir. viewmodel_offset_x — viewmodel'in yatay (sol ve sağ) konumunu değiştirir. viewmodel_offset_y — viewmodel'in ne kadar uzakta göründüğünü değiştirir. viewmodel_offset_z — viewmodel'in dikey (aşağı ve yukarı) konumunu değiştirir. 4. Ayarlamaları tamamladıktan sonra, viewmodel'i varsayılan ayarlara döndürmek için viewmodel_presetpos komutunu kullanın.

    CS:GO en iyi view model ayarı nedir?

    CS:GO'da en iyi viewmodel ayarları kişisel tercihlere göre değişebilir, ancak aşağıdaki ayarlar genel olarak önerilmektedir: 1. cl_righthand "1": Sağ elle kullanılan silah modelini kullanır. 2. viewmodel_offset_x "0": Silahın x eksenindeki konumunu merkeze ayarlar. 3. viewmodel_offset_y "-2": Silahın y eksenindeki konumunu aşağı taşır. 4. viewmodel_offset_z "-2": Silahın z eksenindeki konumunu aşağı ve geri taşır. 5. viewmodel_fov "54": Viewmodel'in görüş alanını ayarlar. 6. cl_bobamt_lat "0.1", cl_bobamt_vert "0.1", cl_bobcycle "0.1": Silahın hareket animasyonlarını ayarlar. 7. cl_viewmodel_shift_left_amt "0.5", cl_viewmodel_shift_right_amt "0.5": Nişan alma doğruluğunu artırmak için silahın sola ve sağa kaymasını ayarlar. Bu ayarları autoexec.cfg dosyasına kopyalayarak her oyun açılışında otomatik olarak yükleyebilirsiniz.

    CS2 viewmodel offset ne işe yarar?

    CS2'de viewmodel offset ayarı, silah modelinin ekranda nasıl konumlandırılacağını kontrol eder. Bu ayarın üç ana parametresi vardır: 1. viewmodel_fov: Silahın karakterin kamerasından ne kadar uzakta veya yakın olacağını belirler. 2. viewmodel_offset_x: Silah modelinin yatay uzaklığını değiştirir. 3. viewmodel_offset_y: Silah modelinin dikey uzaklığını değiştirir.

    MVVM'de ViewModel nedir?

    MVVM (Model-View-ViewModel) mimarisinde ViewModel, View (Görünüm) ve Model arasında bir bağlantı elemanı olarak görev yapar. ViewModel'in işlevleri: - Veri sağlama: View tarafından görüntülenecek olan verileri sağlar. - Kullanıcı etkileşimlerini işleme: Kullanıcı etkileşimlerini alır, işler ve View'a sunar. - Kullanıcı arayüzü mantığı, durumu ve davranışı gibi konuları yönetir. ViewModel, View'a bağımlı değildir, bu nedenle View'un yeniden kullanılabilirliğini artırır ve test edilebilirlik sağlar.