• Buradasın

    Viewmodel ayarları nasıl olmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Viewmodel ayarları, her oyuncunun oyun tarzı, tercihleri ve alışkanlıklarına göre farklılık gösterir 1. Ancak, bazı genel öneriler şunlardır:
    • Silahın ekranın ortasında olması için "viewmodel_offset_x" ve "viewmodel_offset_y" değerlerini sıfıra yakın tutmak gerekir 15.
    • Görüş alanını genişletmek için "viewmodel_fov" değerini artırmak önerilir 15.
    • Silahın hareketliliğini azaltmak için "viewmodel_bob" değerlerini düşürmek faydalı olabilir 1.
    Viewmodel ayarlarını sıfırlamak için ise aşağıdaki komutlar kullanılabilir:
    • viewmodel_presetpos 0
      1;
    • viewmodel_fov 68
      1;
    • viewmodel_offset_x 2.5
      1;
    • viewmodel_offset_y 0
      1;
    • viewmodel_offset_z -1.5
      1;
    • viewmodel_recoil 0
      1;
    • viewmodel_bob 0
      1.
    Bu komutlar, viewmodel ayarlarını varsayılan değerlere sıfırlar 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    CS:GO viewmodel nasıl ayarlanır?

    CS:GO'da viewmodel ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Konsol üzerinden ayarlama: `viewmodel_presetpos 0` komutunu girerek viewmodel ayarlarınızı varsayılan değerlere sıfırlayabilirsiniz. `viewmodel_fov 68`, `viewmodel_offset_x 2.5`, `viewmodel_offset_y 0`, `viewmodel_offset_z -1.5` değerlerini girerek silahın ekranda nasıl görüneceğini ayarlayabilirsiniz. 2. Ayarlar menüsü üzerinden ayarlama: Seçenekler menüsüne gidin ve Video sekmesinin altındaki Gelişmiş Video bölümünü bulun. ViewModel konumu için seçenekleri ve FOV'u temsil eden bir kaydırıcıyı kullanın. Viewmodel ayarları, oyuncunun silahını ve ellerini nasıl gördüğünü belirler ve bu ayarlar, görüş alanı, silahın konumu ve hareketliliği gibi unsurları kontrol eder.

    MVVM'de ViewModel nedir?

    MVVM (Model-View-ViewModel) mimarisinde ViewModel, model ile görünüm (view) arasında bir köprü görevi görür. ViewModel'in temel işlevleri: Veri işleme: Modelden aldığı verileri işler ve uygun formatta görünüme sunar. Kullanıcı etkileşimlerini yönetme: Görünümden gelen kullanıcı etkileşimlerini işleyerek modele iletir. Veri akışını yönetme: LiveData veya StateFlow gibi gözlemlenebilir mekanizmalar kullanarak veri değişikliklerini görünüme iletir. ViewModel, görünümün iş mantığından bağımsız olarak test edilebilir ve kodun daha okunabilir, sürdürülebilir olmasını sağlar.

    CS2 viewmodel offset ne işe yarar?

    CS2'de viewmodel offset, silah modelinin ekranda yatay (viewmodel_offset_x), dikey (viewmodel_offset_y) ve derinlik (viewmodel_offset_z) konumlarını ayarlamaya yarar. viewmodel_offset_x: Silahın yatay pozisyonunu değiştirir; negatif değerler silahı sola, pozitif değerler sağa kaydırır. viewmodel_offset_y: Silahın dikey pozisyonunu değiştirir; değeri düşürmek silahı yukarı, artırmak aşağı indirir. viewmodel_offset_z: Silahın ekrandaki ileri/geri pozisyonunu ayarlar; daha yüksek değerler silahı kullanıcıya yaklaştırır, daha düşük değerler uzaklaştırır. Bu ayarlamalar, oyuncunun silahın ekranda nasıl göründüğünü özelleştirmesine olanak tanır ve oyun deneyimini iyileştirebilir.

    CS:GO en iyi view model ayarı nedir?

    CS:GO'da en iyi view model ayarı, oyuncunun oyun tarzı, tercihleri ve alışkanlıklarına göre değişiklik gösterebilir. Ancak, bazı genel öneriler şunlardır: Görüş alanını genişletmek için `viewmodel_fov` değerini artırmak faydalı olabilir. Silahın ekranın ortasında olmasını istiyorsanız, `viewmodel_offset_x` ve `viewmodel_offset_y` değerlerini sıfıra yakın tutabilirsiniz. Silahın hareketliliğini azaltmak için `viewmodel_bob` değerlerini düşürebilirsiniz. Bazı profesyonel oyuncuların kullandığı view model ayarları: S1mple (Aleksander Kostyliev). NiKo (Nicola Kovač). En iyi view model ayarını bulmak için deneme yanılma yöntemiyle kişiselleştirme yapılması önerilir.