• Buradasın

    MVVM'de ViewModel nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MVVM (Model-View-ViewModel) mimarisinde ViewModel, View (Görünüm) ve Model arasında bir bağlantı elemanı olarak görev yapar 12.
    ViewModel'in işlevleri:
    • Veri sağlama: View tarafından görüntülenecek olan verileri sağlar 1.
    • Kullanıcı etkileşimlerini işleme: Kullanıcı etkileşimlerini alır, işler ve View'a sunar 12.
    • Kullanıcı arayüzü mantığı, durumu ve davranışı gibi konuları yönetir 1.
    ViewModel, View'a bağımlı değildir, bu nedenle View'un yeniden kullanılabilirliğini artırır ve test edilebilirlik sağlar 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    MVVM ile hangi framework kullanılır?

    MVVM (Model-View-ViewModel) tasarım deseni ile aşağıdaki framework'ler kullanılır: Angular: Popüler bir ön uç framework'ü olup, MVVM mimarisini uygular. React: JavaScript kütüphanesi, MobX veya Redux gibi kütüphanelerle MVVM'yi destekler. Xamarin: Çapraz platform uygulama geliştirme framework'ü, MVVM mimarisini Xamarin.Forms platformu üzerinden uygular. WPF (Windows Presentation Foundation): Microsoft'un .NET grafik sistemi, MVVM mimarisini kullanır. Kotlin: Hem ön uç hem de arka uç geliştirmede kullanılan bir programlama dili, MVVM'yi destekler.

    Viewmodel ayarları nasıl olmalı?

    CS2'de viewmodel ayarları için önerilen değerler şunlardır: 1. viewmodel_fov: 68. Bu ayar, silahınızın görüş alanını optimize eder. 2. viewmodel_offset_x: 2.5. Bu ayar, silahınızın yatay konumunu ekranın merkezine yakın tutar. 3. viewmodel_offset_y: 0. 4. viewmodel_offset_z: -1.5. Bu ayarlar, nişan alma hassasiyetinizi artırabilir ve oyun deneyiminizi iyileştirebilir. Ek olarak, viewmodel ayarlarını kişiselleştirmek için aşağıdaki komutları da kullanabilirsiniz: - viewmodel_presetpos: Viewmodel'in pozisyonunu mevcut üç ön ayardan birine göre değiştirir (1, 2 veya 3 değeri). - cl_bob_lower_amt: Silahın sallanmasını minimumda tutar (21 değeri).