• Buradasın

    CS2 viewmodel offset ne işe yarar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CS2'de viewmodel offset, silah modelinin ekranda yatay (viewmodel_offset_x), dikey (viewmodel_offset_y) ve derinlik (viewmodel_offset_z) konumlarını ayarlamaya yarar 125.
    • viewmodel_offset_x: Silahın yatay pozisyonunu değiştirir; negatif değerler silahı sola, pozitif değerler sağa kaydırır 125.
    • viewmodel_offset_y: Silahın dikey pozisyonunu değiştirir; değeri düşürmek silahı yukarı, artırmak aşağı indirir 125.
    • viewmodel_offset_z: Silahın ekrandaki ileri/geri pozisyonunu ayarlar; daha yüksek değerler silahı kullanıcıya yaklaştırır, daha düşük değerler uzaklaştırır 125.
    Bu ayarlamalar, oyuncunun silahın ekranda nasıl göründüğünü özelleştirmesine olanak tanır ve oyun deneyimini iyileştirebilir 15.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Viewmodel ayarları nasıl olmalı?

    Viewmodel ayarları, her oyuncunun oyun tarzı, tercihleri ve alışkanlıklarına göre farklılık gösterir. Ancak, bazı genel öneriler şunlardır: Silahın ekranın ortasında olması için "viewmodel_offset_x" ve "viewmodel_offset_y" değerlerini sıfıra yakın tutmak gerekir. Görüş alanını genişletmek için "viewmodel_fov" değerini artırmak önerilir. Silahın hareketliliğini azaltmak için "viewmodel_bob" değerlerini düşürmek faydalı olabilir. Viewmodel ayarlarını sıfırlamak için ise aşağıdaki komutlar kullanılabilir: `viewmodel_presetpos 0`; `viewmodel_fov 68`; `viewmodel_offset_x 2.5`; `viewmodel_offset_y 0`; `viewmodel_offset_z -1.5`; `viewmodel_recoil 0`; `viewmodel_bob 0`. Bu komutlar, viewmodel ayarlarını varsayılan değerlere sıfırlar.