Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Evet, oyun şirketleri sponsor olur.
Oyun şirketleri, çeşitli sponsorluk türleri aracılığıyla oyuncularla, takımlarla, turnuvalarla veya etkinliklerle ortaklık kurar 4. Bu sponsorluklar şunları içerebilir:
- Ürün sponsorluğu: Şirketler, teknolojilerini belirli bir takım veya oyuncuya sağlayarak markanın tanıtımını yapar 4.
- Affiliate sponsorluğu: Oyuncular, şirketin ürünlerini veya hizmetlerini affiliate kodları ve linkleri ile tanıtarak komisyon kazanır 15.
- Finansal sponsorluklar: Şirketler, oyunculara veya takımlara aylık ödeme veya tek seferlik ödemeler yapar 5.
- Etkinlik sponsorluğu: Şirketler, belirli bir turnuva veya espor etkinliğinin ana sponsoru olabilir 4.
Sponsorluk fırsatları bulmak için, şirketlerin pazarlama departmanlarına doğrudan başvurmak veya Upfluence, Streamlabs gibi platformları kullanmak mümkündür 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: