Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Metin2'de ticket atmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gameforge destek portalına giriş yapın: Tarayıcınıza support.gameforge.com adresini yazarak giriş yapın 13.
- Hesap bilgilerinizi girin: Ekranda beliren giriş sayfasında Metin2 hesabınızla ilişkili e-posta adresinizi ve şifrenizi kullanarak "Giriş Yap" butonuna tıklayın 13.
- Destek talebi formunu doldurun: Giriş sonrası karşınıza çıkan ekranda "Destek Birimiyle İletişim" seçeneğini bulun, "Metin2" oyununu seçin ve kategori kısmından sorununuza uygun başlığı belirleyin 1.
- Sorunu detaylandırın: "Konu" bölümüne sorunun kısa bir özetini yazın, "Açıklama" alanında probleminizi detaylandırın, sorunun ne zaman başladığını belirtin ve karakter adınızı ve sunucunuzu bildirin 1.
- Ek bilgileri ekleyin: Varsa hata kodlarını paylaşın ve ilgili ekran görüntülerini "Dosya Ekle" butonu ile yükleyin 1.
- Talebinizi gönderin: Tüm bilgileri girdikten sonra "Gönder" butonuna tıklayarak talebinizi iletin 1.
Ticket sonrası süreç: Talebiniz başarıyla gönderildikten sonra sistem otomatik olarak size bir referans numarası verecek ve e-posta adresinize talebinizin alındığına dair bilgilendirme gelecektir 1. Gameforge destek ekibi inceleme sonrası aynı e-posta üzerinden size dönüş yapacaktır, genellikle yanıt süresi 24-48 saat içerisindedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: