• Buradasın

    YR6Ni332 hangi buji?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    YR6Ni332, Bosch marka bir bujinin parça numarasıdır 24.
    Bu buji, aşağıdaki araçlarla uyumludur:
    • Mercedes-Benz 14;
    • Hyundai Kona 17- 14;
    • Hyundai Tucson 16- 14;
    • Hyundai I30 16- 14;
    • Sonata 11- 4;
    • Kia Ceed 18- 4;
    • Kia Sorento 14- 4;
    • Sportage 15- 4.
    Ayrıca, aşağıdaki araçlarda da kullanılabilir:
    • SMART Cabrio (450) 2;
    • SMART City-Coupe (450) 2;
    • ML 350 4Matic 3;
    • Fortwo 1.0 mhd Coupe 3;
    • Fortwo 0.7 Coupe 3;
    • Fortwo 1.0 Coupe 3;
    • Fortwo 1.0 mhd Cabrio 3.
    Bu bujinin bazı özellikleri şunlardır:
    • kıvılcımın konumu: 4 mm 2;
    • anahtar ağzı: 16 mm 2;
    • dişli uzunluğu: 26,5 mm 2;
    • dişli ölçüsü: M 12 x 1,25 2;
    • elektrot aralığı: 0,7 mm 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    NGK ve standart buji arasındaki fark nedir?

    NGK ve standart buji arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Malzeme ve Dayanıklılık: NGK bujileri, iridyum veya platin gibi yüksek kaliteli malzemeler kullanılarak üretilir ve bu nedenle daha dayanıklıdır. 2. Performans: NGK bujileri, daha yüksek ateşleme gücü ve daha iyi yakıt verimliliği sağlar. 3. Uygulama Alanları: NGK, özel amaçlı kullanımlar için geniş bir ürün gamına sahiptir ve özellikle yüksek performanslı araçlar ve zorlu sürüş koşullarına maruz kalan motorlar için tercih edilir. Standart bujiler ise daha genel amaçlı kullanımlar için uygundur.

    Ateşlemede kaç çeşit buji vardır?

    Ateşleme bujileri temel olarak şu çeşitlere ayrılır: Bakır Bujiler: Standart buji olarak bilinir, düşük maliyetli ancak ömrü diğer türlere göre daha kısadır. İridyum Bujiler: Yüksek iletkenlik seviyesine sahip olmasa da uzun ömürlüdür, kıvılcım oluşturmak için daha az voltaj gerektirir. Platin Bujiler: Yüksek erime noktası ve dayanıklılığı sayesinde uzun ömürlüdür, ancak daha pahalıdır. Çift Platin Bujiler: Hem merkez hem de toprak elektrotlarında platin disk bulunur, atık kıvılcım sistemleri için tasarlanmıştır. Gümüş Bujiler: Daha az yaygın olup, eski Avrupa performans araçlarında ve motosikletlerde kullanılır. Ayrıca, tek tırnaklı ve çift tırnaklı olarak da buji çeşitleri bulunur.