Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otobüsün gecikmesi durumunda yolcuların yapabileceği bazı şeyler:
- Şikayet kaydı oluşturmak: Bilet satın alınan otobüs 2 saat geçmesine rağmen henüz gelmediyse, "Online Asistan" butonu veya çağrı merkezi aranarak şikayet kaydı oluşturulabilir 1.
- Firma yetkilileriyle görüşmek: Gecikme durumunda, firma yetkilileriyle iletişime geçerek bir sonraki sefer için bilet güncellemesi yapılabilir 2.
- Tazminat talep etmek: Gecikme 2 saati aştıysa ve sefere katılım sağlanmadıysa, tazminat hakkı doğabilir 14.
- Alternatif ulaşım talep etmek: Gecikme nedeniyle planlanan saatte ulaşım sağlanamıyorsa, taşıyıcı firmadan alternatif ulaşım talep edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: