• Buradasın

    Tofaş Şahin'i turbolu yapan kim?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Tofaş Şahin'i turbolu yapan kişi veya kurum hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Tofaş Şahin'in turbo ile modifiye edildiği bilinmektedir 4. Ayrıca, 1990'lı yıllarda bazı Tofaş Şahin ve Kartal modelleri, ithal edilen Audi 1.6 ve Isuzu 1.7 turbo dizel motorlarıyla donatılmıştır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Tofaş şahin'e kaç beygirlik motor takılır?

    Tofaş Şahin'e 500 beygirlik motor takıldığı durumlar mevcuttur. Tofaş Şahin modellerinde genellikle 1300 ve 1500 cc motorlar kullanılmakla birlikte, bazı modellerde 1600 cc motorlar da kullanılmıştır. Şahin'in standart motoru ise 1.6 atmosferik olup, 92 beygir gücündedir. Motor değişimi, aracın güvenliği ve performansı açısından uzman kişiler tarafından yapılmalıdır.

    En iyi turbolu tofaş hangisi?

    En iyi turbolu Tofaş olarak genellikle Tofaş Şahin'in turbolu versiyonu kabul edilir ve bu aracın gücü 110-150 hp arasında değişmektedir. Diğer bir seçenek ise Tanju Akdoğan'ın modifikasyonlarıyla 560 beygir gücüne ulaşan Doğan SLX modelidir.

    Tofaş Şahin'in özellikleri nelerdir?

    Tofaş Şahin'in bazı özellikleri: Gövde Tipi: 4 kapılı sedan. Motor: 1.581 cc, 80 hp gücünde, 4 silindirli, 8 subaplı OHC motor. Şanzıman: 4 veya 5 ileri manuel. Dingil Mesafesi: 2.490 mm. Boyutlar: 4.316 mm uzunluk, 1.642 mm genişlik, 1.436 mm yükseklik. Ağırlık: 950 kg. Bagaj Kapasitesi: 460 litre. Yakıt Kapasitesi: 50 litre. 0-100 Hızlanma: 13.1 saniye. Azami Hız: 180 km/s. Şahin, 1988-2002 yılları arasında üretilmiştir.