Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SsangYong'un tutulmama nedenleri birkaç faktöre dayanmaktadır:
- Yetersiz Marka Algısı: SsangYong, diğer daha tanınmış otomobil markaları kadar güçlü bir marka algısına sahip değildir 1.
- Kısıtlı Bayi Ağı: SsangYong'un bayilik ağı diğer markalara göre daha sınırlıdır, bu da müşterilerin araçlara erişmesini zorlaştırabilir 1.
- Eski Teknoloji Algısı: Bazı SsangYong modelleri daha eski teknolojiler kullanabilir, bu da onları daha modern rakiplerin yanında rekabet dezavantajına sokabilir 1.
- Parça ve Servis Sorunları: Parça bulunabilirliği ve servis hizmetleri konusunda bazı sorunlar yaşanabilir, çünkü markanın daha az bayiye ve servis merkezine sahip olması 13.
- Yakıt Tüketimi ve Şanzıman: SsangYong araçlarının şehir içinde yüksek yakıt tüketimi ve 6 vitesli şanzımanın kötü olması gibi mekanik sorunlar da tercih edilmeme nedenleri arasındadır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: