Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Renault şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- İletişim Formu: Renault'un resmi web sitesinde bulunan iletişim formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 12.
- Müşteri Hizmetleri: 444 62 47 numaralı Renault müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz 2.
- Yetkili Bayi: Aracınızla ilgili bir sorun yaşarsanız veya hizmetten memnun kalmazsanız, öncelikle yerel Renault bayinizle iletişime geçebilirsiniz 3.
- Sosyal Medya: Renault'un Twitter, Facebook ve Instagram gibi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetinizi iletebilirsiniz 5.
- Online Forumlar: Consumer Helpline, Jago Grahak Jago ve Voxya gibi platformlar, şikayetlerinizi iletmek ve çözüm aramak için kullanılabilir 5.
Ayrıca, şikayetinizin çözülmemesi durumunda The Motor Ombudsman'a başvurabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: