Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Renault Diyalog Merkezi, Renault'nun müşteri memnuniyetini artırmak için kurduğu bir hizmet birimidir 12. Görevleri şunlardır:
- İletişim Hattı: Servis randevusu, teknik destek, satış kampanya, bilgi talebi ve test sürüşü gibi hizmetleri sunar 13.
- Renault Yardım: Kaza ve arıza gibi durumlarda teknisyen ve çekici hizmeti ile anlık müdahale sağlar 13.
- Şikayet Yönetim Ekibi: Tüm başvuru ve talepleri değerlendirerek memnuniyet sağlar 13.
- Sosyal Medya ve Dijital Kanallar: Sosyal medya ve dijital platformlarda müşteri desteği sunar 13.
- Duygu Analizi: Sestek yazılımı ile müşterilerin duygu durumlarını ses tonlarına göre analiz eder 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: