Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Radyatör kapaklarının farklı olmasının birkaç nedeni vardır:
- Basınç derecesi ve soğutma sistemi tasarımı: HCC (Yüksek Soğutma Sıvısı Kapasitesi) ve DCC (Çift Odacıklı Kapak) gibi farklı türler, aracın soğutma sistemi tasarımına ve ihtiyaç duyduğu basınç derecesine göre değişir 2. HCC, büyük soğutma sistemlerine sahip araçlarda; DCC ise harici genleşme tankı içeren sistemlerde kullanılır 2.
- Üretici ve malzeme kalitesi: Orijinal veya yan sanayi üretimleri, malzeme kalitesi ve ambalajlama farklılıklarına sahip olabilir 2. Örneğin, bazı kapaklar zamanla sızıntı yapabilir 3.
- Uyumluluk: Aracın marka ve modeline uygun kapak seçimi önemlidir 3. Evrensel kapaklar tam uyum sağlamayabilir 3.
- Ek özellikler: Bazı kapaklar, soğutma sıvısının dolaşımını daha hassas bir şekilde kontrol etmek için ek odacıklı veya mekanizmalara sahip olabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: