• Buradasın

    Petrol Ofisi'nde 850 puan nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Petrol Ofisi'nde 850 puanın nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, kazanılan Positive Puanların 1 TL ve katları olarak market POS'larında akaryakıt veya otogaz alırken kullanılabileceği bilinmektedir 25.
    Positive Puanların kullanımı için şu adımlar izlenebilir:
    1. Puan harcama slobinin alınması 4. Ödeme öncesinde, görevliyi puan harcama konusunda ikaz etmek gerekir 4.
    2. Puan harcama slipinin verilmesi 4. Puan harcama slipi, Akaryakıt Satış Görevlisi'ne verilmelidir 4.
    Ayrıca, Petrol Ofisi mobil uygulaması, Online İşlemler alanı veya çağrı merkezi (0800 211 02 29 veya 0555 675 55 55) üzerinden toplam kazanılan puanlara ilişkin bilgi edinilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Petrol Ofisi kart nasıl kullanılır?

    Petrol Ofisi kartlarının kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Positive Card: Petrol Ofisi mobil uygulamasını indirip kayıt olun. Aracın plakasını uygulamaya kaydedin. Positive Card üyesi Petrol Ofisi veya BP istasyonlarında, mobil uygulama veya POS cihazları üzerinden plaka doğrulaması yapın. Yakıt alımı sırasında, satış görevlisinin kartınızı pompa üzerindeki kart okuyucuya okutmasını sağlayın. Puanlarınızı, Petrol Ofisi mobil uygulaması, online işlemler veya istasyon marketlerindeki POS cihazları üzerinden takip edebilirsiniz. BP Card: BP Taşıtmatik Online Sistemi'ne giriş yapın. 6 haneli aktivasyon kodunu alın. Petrol Ofisi mobil uygulamasını indirip "BP Kart Aktivasyonu" seçeneğini seçin. Satış görevlisinin yardımıyla kartınızı okutun ve plaka bilgilerini girin. Aktivasyon kodunu ilgili alana yazın ve işlemi onaylayın. Her iki kart da hem Petrol Ofisi hem de BP istasyonlarında kullanılabilir. Detaylı bilgi ve destek için Petrol Ofisi çağrı merkezi ile iletişime geçilebilir.

    Petrol ofisi müşteri memnuniyeti için ne yapıyor?

    Petrol Ofisi, müşteri memnuniyetini artırmak için çeşitli adımlar atmaktadır: Müşteri geri bildirimlerini değerlendirme: Müşteri şikayetleri ve önerileri sistematik bir şekilde yönetilmekte, detaylı araştırmalar yapılarak çözümler üretilmektedir. Eğitim programları: İstasyon çalışanlarına, müşteri odaklı hizmet kalitesini artırmak amacıyla eğitim programları düzenlenmektedir. İletişim kanalları: 0800 211 0229 ve 0555 675 55 55 numaralı müşteri hizmetleri hatları ile info@petrolofisi.com.tr e-posta adresi üzerinden müşterilerle iletişim kurulmaktadır. Sürekli iyileştirme: Müşteri geri bildirimleri, iş süreçlerini sürekli iyileştirmek için kullanılmaktadır.