Buradasın
Petrol ofisi müşteri memnuniyeti için ne yapıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Petrol Ofisi, müşteri memnuniyetini artırmak için çeşitli adımlar atmaktadır:
- Müşteri geri bildirimlerini değerlendirme: Müşteri şikayetleri ve önerileri sistematik bir şekilde yönetilmekte, detaylı araştırmalar yapılarak çözümler üretilmektedir 12.
- Eğitim programları: İstasyon çalışanlarına, müşteri odaklı hizmet kalitesini artırmak amacıyla eğitim programları düzenlenmektedir 4.
- İletişim kanalları: 0800 211 0229 ve 0555 675 55 55 numaralı müşteri hizmetleri hatları ile info@petrolofisi.com.tr e-posta adresi üzerinden müşterilerle iletişim kurulmaktadır 15.
- Sürekli iyileştirme: Müşteri geri bildirimleri, iş süreçlerini sürekli iyileştirmek için kullanılmaktadır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: