• Buradasın

    MNG kargo neden yola çıkmıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MNG Kargo'nun yola çıkmama nedenleri arasında şunlar bulunabilir:
    • Uzak bölgeler 3. Kargo şirketinin, bazı bölgeleri "uzak" olarak tanımlaması ve bu bölgelere düzenli teslimat yapmaması 3.
    • Dağıtım planlaması 5. Kargoların, belirli bir planlama dahilinde dağıtıma çıkarılması ve o gün için planlanan teslimatların tamamlanması 5.
    • Şubeler arası iletişim sorunları 3. Farklı şubeler arasında iletişim eksikliği veya yanlış bilgi aktarımı, ürünlerin yanlış şubeye yönlendirilmesine veya dağıtıma çıkarılmamasına yol açabilir 3.
    Kargoların durumu hakkında kesin bilgi almak için MNG Kargo'nun müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    MNG kargoda şikayet nasıl yapılır?

    MNG Kargo'da şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Web sitesi üzerinden: MNG Kargo'nun resmi web sitesinde "İletişim" bölümünde yer alan şikayet formunu doldurmak. Müşteri hizmetleri ile iletişim: 444 06 06 numaralı MNG Kargo çağrı merkezine ulaşmak. Sosyal medya: Şikayetler, MNG Kargo'nun sosyal medya hesapları üzerinden de iletilebilir. Yazılı başvuru: Ayazağa Mahallesi Azerbaycan Caddesi Vadi İstanbul 1B Bulvar Ofis No:3B/5 K:3 Sarıyer/İstanbul adresine yazılı olarak başvurulabilir. Şikayetlerin genellikle 1-3 iş günü içinde yanıtlandığı belirtilmektedir.

    MNG Kargo yola çıkmayan kargo nasıl hızlandırılır?

    MNG Kargo'da yola çıkmayan kargonun hızlandırılması için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kurye Çağırma Talebi: MNG Kargo'nun web sitesi üzerinden veya 0850 222 06 06 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak kurye çağırma talebi oluşturulabilir. 2. Gönderi Takibi: Kargonun durumunu takip etmek için MNG Kargo'nun resmi web sitesindeki gönderi takip bölümünden takip numarası ile sorgulama yapılabilir. 3. Çalışma Saatleri İçinde Teslimat: Hafta içi 09:00-17:00, Cumartesi günleri ise 09:00-12:00 saatleri arasında birimlere giderek kargonun teslim alınması mümkündür. Eğer kargo üç iş günü içinde teslim alınmazsa, göndericinin bilgisi dahilinde çıkış şubesine iade edilir.