Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İzmirim Kart'ın aktif olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Süresi Dolmuş Kart: Kişiselleştirilmiş İzmirim Kart'ların teslim alınma süresi, basım tarihinden itibaren 3 aydır 1. Bu süre içinde teslim alınmayan kartlar kullanıma kapatılarak imha edilir 1.
- Hatalı Başvuru: Kart başvurusu sırasında verilen bilgilerin hatalı olması veya fotoğrafın biyometrik olmaması kartın aktifleşmesini engelleyebilir 15.
- HES Kodu Eşleşmesi: Pandemi döneminde alınan karar gereği, İzmirim Kart'ların HES kodu ile eşleştirilmesi gerekmektedir 3. Eşleştirme yapılmayan kartlar toplu ulaşımda kullanılamaz 3.
- Kayıp veya Arıza: Kartın kaybedilmesi veya arızalanması durumunda da kullanıma kapatılabilir ve içindeki bakiye başka bir karta aktarılmaz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: