• Buradasın

    İDO 2 sefer iptal ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İDO'nun 2 seferinin iptal edilmesi, İstanbul Deniz Otobüsleri'nin iki vapur seferinin olumsuz hava koşulları veya diğer nedenler sebebiyle gerçekleştirilemeyeceği anlamına gelir 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yalova İstanbul İDO neden iptal?

    Yalova-İstanbul İDO seferlerinin iptal edilmesinin nedeni olumsuz hava koşullarıdır.

    İDO sefer değişikliği kaç saat önce yapılabilir?

    İDO sefer değişikliği, sefer saatinden 1 saat öncesine kadar yapılabilir.

    İDO seferleri neden iptal edilir?

    İDO seferlerinin iptal edilmesinin başlıca nedenleri şunlardır: Olumsuz hava koşulları. Teknik arızalar. Sefer değişikliği veya iptali. İDO'nun seferleriyle ilgili güncel bilgilere ulaşmak için resmi web sitesi olan ido.com.tr ziyaret edilebilir.

    İDO feribot bileti kaç saat önce iptal edilir?

    İDO feribot biletinin iptal süresi, sefer saatine olan mesafeye göre değişiklik göstermektedir: Sefer saatine 12 saatten fazla süre varsa: Bilet bedelinin %10'u oranında kesinti yapılarak iade sağlanabilir. Sefer saatine 12 saat ile 1 saat arasında süre varsa: Bilet bedelinin %30'u oranında kesinti yapılarak iade veya değişiklik yapılabilir. Sefer saatine 1 saatten az süre kaldıysa: İptal işlemi yapılamaz. İptal işlemleri için 0850 222 44 36 numaralı İDO çağrı merkezi aranabilir.

    İDO seferleri neden iptal edilir?

    İDO seferlerinin iptal edilmesinin başlıca nedenleri şunlardır: Olumsuz hava koşulları. Teknik arızalar. Sefer değişikliği veya iptali. İDO'nun seferleriyle ilgili güncel bilgilere ulaşmak için resmi web sitesi olan ido.com.tr ziyaret edilebilir.

    İptal edilen seferler nasıl öğrenilir?

    İptal edilen seferlerin nasıl öğrenilebileceği, seferin hangi havayolu şirketi tarafından gerçekleştirildiğine göre değişiklik göstermektedir: Türk Hava Yolları (THY). AJet. Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı. Ayrıca, iptal edilen seferlerle ilgili güncel bilgiler için ilgili havayolu şirketinin sosyal medya hesapları da takip edilebilir.

    İDO sefer iptal olursa ne olur?

    İDO seferinin iptal olması durumunda, bilet sahipleri kesintisiz iade alabilir veya ücretsiz değişiklik yapabilirler. İşlemlerin gerçekleştirilmesi için 0850 222 44 36 numaralı İDO çağrı merkezine başvurulabilir. Bilet iptali ve değişikliği için bazı koşullar bulunmaktadır: Sefer saatine 1 saatten az süre kaldığında bilet iptali veya değişikliği yapılamaz. Promosyon biletler iade edilemez. Açığa alma işlemi gerçekleştirilemez. Gişe ve acente aracılığıyla nakit veya kredi kartı ile satın alınan biletlerin, sefer iptal durumunda iadesi için 1 ay içerisinde, değişiklik için ise 7 gün içerisinde herhangi bir gişe ve acenteye başvurulması gerekir. Gidiş-dönüş bilet satın alınmışsa, gidiş seferi İDO tarafından iptal edildiğinde, dönüş seferi iptal olmaz.