• Buradasın

    İDO feribot bileti kaç saat önce iptal edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İDO feribot biletinin iptal süresi, sefer saatine olan mesafeye göre değişiklik göstermektedir:
    • Sefer saatine 12 saatten fazla süre varsa: Bilet bedelinin %10'u oranında kesinti yapılarak iade sağlanabilir 35.
    • Sefer saatine 12 saat ile 1 saat arasında süre varsa: Bilet bedelinin %30'u oranında kesinti yapılarak iade veya değişiklik yapılabilir 35.
    • Sefer saatine 1 saatten az süre kaldıysa: İptal işlemi yapılamaz 35.
    İptal işlemleri için 0850 222 44 36 numaralı İDO çağrı merkezi aranabilir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İDO'da bilet iptali nasıl yapılır?

    İDO bilet iptali için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Web sitesi üzerinden iptal: İDO’nun resmi web sitesine girilerek “Bilet İşlemleri” bölümünden gerekli bilgiler doldurulup iptal işlemi onaylanabilir. Mobil uygulama kullanımı: İDO’nun mobil uygulaması indirilip giriş yaptıktan sonra, ilgili bilet seçilerek iptal talebi iletilebilir. Müşteri hizmetleri ile iletişim: 0850 222 44 36 numaralı İDO çağrı merkezi aranarak bilet iptali talep edilebilir. Gişeler: İDO gişelerine gidilerek de bilet iptali gerçekleştirilebilir. İptal koşulları, biletin alındığı tarihe, sefer tarihine ve bilet türüne göre değişiklik gösterebilir.

    İDO bileti kaç gün önce değiştirilebilir?

    İDO bilet değişikliği, sefer saatinden 1 saat öncesine kadar yapılabilir.

    Bilet iptali kaç saat önce yapılır?

    Bilet iptali için gereken süre, havayolu şirketine ve bilet türüne göre değişiklik gösterir. Genel olarak, esnek biletlerde uçuşa birkaç saat kalana kadar iptal yapılabilirken, promosyon biletlerde iptal hakkı sınırlı olabilir veya hiç olmayabilir. Bazı havayolu şirketlerinin bilet iptali için belirlediği süreler şu şekildedir: Pegasus: Biletleme yapılan tarifeli uçuşun kalkış saatine 24 saat veya daha az süre olan hallerde, değişiklik veya iptal işlemi biletleme anından itibaren 30 dakika içinde yapılmalıdır. Türk Hava Yolları: Bilet iptal ve iade durumu, ücret koşullarına göre değişiklik gösterir. Bilet iptali için en doğru bilgiyi, bileti satın aldığınız havayolu şirketinden almanız önerilir.

    İDO sefer iptal olursa ne olur?

    İDO seferinin iptal olması durumunda, bilet sahipleri kesintisiz iade alabilir veya ücretsiz değişiklik yapabilirler. İşlemlerin gerçekleştirilmesi için 0850 222 44 36 numaralı İDO çağrı merkezine başvurulabilir. Bilet iptali ve değişikliği için bazı koşullar bulunmaktadır: Sefer saatine 1 saatten az süre kaldığında bilet iptali veya değişikliği yapılamaz. Promosyon biletler iade edilemez. Açığa alma işlemi gerçekleştirilemez. Gişe ve acente aracılığıyla nakit veya kredi kartı ile satın alınan biletlerin, sefer iptal durumunda iadesi için 1 ay içerisinde, değişiklik için ise 7 gün içerisinde herhangi bir gişe ve acenteye başvurulması gerekir. Gidiş-dönüş bilet satın alınmışsa, gidiş seferi İDO tarafından iptal edildiğinde, dönüş seferi iptal olmaz.