Buradasın
Harç ücreti yatırdıktan sonra ne yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Harç ücreti yatırdıktan sonra yapılması gerekenler şunlardır:
- Sürücü Sertifikası Alın: Harç ücretini yatırdıktan sonra, kayıtlı olduğunuz sürücü kursundan sürücü sertifikanızı almanız gerekmektedir 14.
- Nüfus Müdürlüğünden Randevu: Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nden en yakın nüfus dairesine randevu almanız gerekmektedir 14. Randevu işlemleri, nüfus idaresinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir 4.
- Gerekli Belgeleri Hazırlayın: Randevu gününde, harç ücretinin yatırıldığına dair dekont ve sürücü sertifikası ile birlikte kimlik belgenizi de yanınızda bulundurmanız gerekmektedir 24.
- Ehliyeti Teslim Alın: Randevu saatinizde nüfus müdürlüğüne giderek ehliyetinizi teslim alabilirsiniz 4. Yoğunluğa bağlı olarak, ehliyetiniz 15 gün içerisinde adresinize postalanacaktır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: