Buradasın
Ehliyet sınavı için harç yatırdıktan sonra randevu nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ehliyet sınavı için harç yatırdıktan sonra randevu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Sürücü Sertifikasını Almak: Ehliyet sınavını başarıyla tamamladıktan sonra sürücü sertifikasını almak gerekmektedir 12.
- Nüfus Müdürlüğünden Randevu Almak: Sürücü sertifikasıyla birlikte nüfus müdürlüğünden randevu alınmalıdır 13. Randevu, e-Devlet üzerinden veya Alo 199 çağrı merkezi aracılığıyla alınabilir 13.
- Gerekli Belgeleri Hazırlamak: Nüfus müdürlüğüne giderken kimlik belgesi, sürücü sertifikası, sağlık raporu, biyometrik fotoğraf gibi gerekli belgeleri hazırlamak gerekmektedir 13.
- Harcı Yatırmak: Randevu öncesi sürücü belgesi harcını anlaşmalı bankalardan yatırmak zorunludur 12.
- Randevuya Gitmek: Tüm belgeler hazırlandıktan sonra nüfus müdürlüğünden alınan randevuya gidip belgeleri teslim etmek ve geçici sürücü belgesini almak mümkündür 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: