• Buradasın

    Cg 125 sibop kaç mm olmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CG 125 için sibop boşluğu, emme ve egzoz supapları için 0,08 mm olmalıdır 1.
    Daha fazla bilgi için aşağıdaki siteler ziyaret edilebilir:
    • motosiklet.net 1;
    • hepsiburada.com 3;
    • allesgo.com 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Cg 125 hangi parçalar orjinal olmalı?

    CG 125 için orijinal olması gereken bazı parçalar: Fren balataları. Zincir seti. Yağ filtresi. Buji. Debriyaj teli. Arka ve ön amortisör. Far, sinyal ve stop lambaları. Ayna takımı. Lastik. Orijinal parçalar, motosikletin uzun ömürlü olmasını sağlar, sürüş güvenliğini artırır ve yakıt verimliliğini korur. Yan sanayi parçalar, bu konularda risk oluşturabilir. Yedek parça fiyatları; ürünün orijinal veya yan sanayi olmasına, satıcının güvenilirliğine ve parça tipine göre değişiklik gösterir. Parça değişimi ve montajı için bir motosiklet ustasına başvurulması önerilir.

    Sibop ne işe yarar?

    Sibop, farklı alanlarda farklı işlevlere sahiptir: Lastik sibopu: Lastiklerin içindeki havanın dışarıya çıkmasını önlerken, istenildiğinde içeriye hava girmesini sağlar. Motor sibopu: Motorun üst kısmında yer alan siboplar, yakıt ve hava karışımının doğru zamanda yanma odasına girmesini sağlar.

    Cg motor sibop ayarı nasıl yapılır?

    Cg motor sibop ayarı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Eksantrik milini manuel olarak çevirin. 2. Somunları gevşetin. 3. Sentil çakısı yardımıyla boşlukları optimize edin. 4. İdeal boşluklar elde edildiğinde somunları tekrar sıkın. Sibop ayarı, uzmanlık gerektiren bir işlemdir; bu nedenle bir servise başvurulması önerilir. Sibop ayarının nasıl yapılacağına dair detaylı bilgi için YouTube'da "Cg sibop ayarı nasıl yapılır" başlıklı video izlenebilir.

    Cg sibop nasıl takılır?

    CG sibop takma işlemi için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir: 1. Tekerleği indirin ve jant kapağını çıkarın. 2. Vana çubuğunu serbest bırakmak için lastiği tamamen havasız hale getirin. 3. Sibop anahtarını kullanarak vana çubuğunu çıkarın. 4. Yeni çelik sibopu açın ve bir miktar yağlayıcı sürün. 5. Yeni çelik sibopu tekerleğe sıkıca yerleştirin ve sıkın. 6. Lastiği şişirerek sibobun doğru şekilde takıldığını kontrol edin. 7. Son olarak, jant kapağını tekrar takın ve lastiği indirin. Bu işlem sırasında herhangi bir zorlukla karşılaşırsanız veya emin olamadığınız bir adım varsa, bir uzmana danışmanız önerilir.