• Buradasın

    Boeing 777 9x kaç km hız yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Boeing 777-9X modeli, maksimum hızda 950 km/s hıza ulaşabilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    777 en uzun menzilli uçak mı?

    Boeing 777, en uzun menzilli uçak değildir. Dünyanın en uzun menzilli uçağı, Boeing 777-200LR modelidir. Diğer uzun menzilli Boeing 777 modelleri: 777-300ER, 14.685 kilometrelik menzile ulaşır. 777-200, 9.700 kilometrelik menzile sahiptir. 777-200ER, 13.080 kilometrelik menzile sahiptir. Karşılaştırma için, Ilyushin Il-96-300 modeli de yüksek bir menzile sahiptir ve 12.800 kilometrelik menzile ulaşabilir.

    Boeing 777'nin en büyük özelliği nedir?

    Boeing 777'nin en büyük özelliği, dünyanın en büyük çift motorlu uçağı olmasıdır. Diğer önemli özellikleri arasında: - Tamamen bilgisayar tasarımlı ilk ticari uçak olması; - Geniş gövdeli, uzun ve çok uzun menzilli olması; - Altı tekerlekli ana iniş takımı ve dairesel ara kesitli gövde gibi ayırt edici tasarım unsurları bulunması; - Yüksek yakıt verimliliği ve yolcular tarafından tercih edilen konfor sunması.

    Boeing 777 kaç saat uçabilir?

    Boeing 777 modeli, 18 saate kadar kesintisiz ticari uçuşlara hizmet edebilecek şekilde tasarlanmıştır.

    Boeing 747 ve 777 arasındaki fark nedir?

    Boeing 747 ve Boeing 777 arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Tasarım ve Motor Sayısı: 747, dört motorlu ve üst deck'li bir tasarıma sahiptir. 2. Kapasite: 747, daha büyük bir yolcu ve kargo kapasitesine sahiptir; 366 ila 524 yolcu taşıyabilir. 3. Yakıt Verimliliği: 777, daha yakıt verimli bir tasarıma sahiptir ve bu nedenle daha ekonomiktir. 4. Menzil: 777-200LR, 8.555 deniz mili menzile sahipken, 747-8I 7.730 deniz mili menzile ulaşabilir. 5. Gelecek Perspektifi: 747'nin siparişleri azalmış ve üretimi 2022'de sona ermiştir.

    Airbus ve Boeing 777 arasındaki fark nedir?

    Airbus ve Boeing 777 arasındaki bazı farklar: İniş takımları: Boeing 777'nin arka iniş takımları ön tarafa eğilirken, Airbus A330'daki iniş takımları arka tarafa eğilir. Burun yapısı: Boeing, neredeyse simetrik sivri bir burun yapısına sahipken, Airbus A350-1000 modelinde sivrilik uçak burnunun alt kısmında bulunur. Motor tasarımı: Boeing'in motor tasarımında düz bir alt bölüm ve sivri dişler bulunurken, Airbus'ta dişsiz motor tasarımı vardır. Kokpit tasarımı: Boeing, geleneksel lövye (yoke) kontrolünü kullanırken, Airbus yandan kumanda (side-stick) ve fly-by-wire teknolojisini kullanır. Airbus ve Boeing arasındaki farklar, kokpit tasarımı, kontrol mekanizmaları, motor yerleşimleri ve üretim yaklaşımlarında da belirgin hale gelir.