• Buradasın

    Boeing 777 300ER kaç ton?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Boeing 777-300ER uçağının maksimum kalkış ağırlığı 351 ton'dur 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Boeing 777 kaç kg yakıt alır?

    Boeing 777 modelinin maksimum yakıt kapasitesi 47.890 galon (yaklaşık 181.280 litre) yakıttır.

    Boeing 777-300ER geniş gövde mi?

    Evet, Boeing 777-300ER geniş gövdeli bir uçaktır.

    Boeing 777'nin en büyük özelliği nedir?

    Boeing 777'nin en büyük özelliği, dünyanın en büyük çift motorlu uçağı olmasıdır. Diğer önemli özellikleri arasında: - Tamamen bilgisayar tasarımlı ilk ticari uçak olması; - Geniş gövdeli, uzun ve çok uzun menzilli olması; - Altı tekerlekli ana iniş takımı ve dairesel ara kesitli gövde gibi ayırt edici tasarım unsurları bulunması; - Yüksek yakıt verimliliği ve yolcular tarafından tercih edilen konfor sunması.

    Boeing 747 ve 777 arasındaki fark nedir?

    Boeing 747 ve Boeing 777 arasındaki temel farklar şunlardır: 1. Tasarım ve Motor Sayısı: 747, dört motorlu ve üst deck'li bir tasarıma sahiptir. 2. Kapasite: 747, daha büyük bir yolcu ve kargo kapasitesine sahiptir; 366 ila 524 yolcu taşıyabilir. 3. Yakıt Verimliliği: 777, daha yakıt verimli bir tasarıma sahiptir ve bu nedenle daha ekonomiktir. 4. Menzil: 777-200LR, 8.555 deniz mili menzile sahipken, 747-8I 7.730 deniz mili menzile ulaşabilir. 5. Gelecek Perspektifi: 747'nin siparişleri azalmış ve üretimi 2022'de sona ermiştir.

    Airbus ve Boeing 777 arasındaki fark nedir?

    Airbus ve Boeing 777 arasındaki bazı farklar: İniş takımları: Boeing 777'nin arka iniş takımları ön tarafa eğilirken, Airbus A330'daki iniş takımları arka tarafa eğilir. Burun yapısı: Boeing, neredeyse simetrik sivri bir burun yapısına sahipken, Airbus A350-1000 modelinde sivrilik uçak burnunun alt kısmında bulunur. Motor tasarımı: Boeing'in motor tasarımında düz bir alt bölüm ve sivri dişler bulunurken, Airbus'ta dişsiz motor tasarımı vardır. Kokpit tasarımı: Boeing, geleneksel lövye (yoke) kontrolünü kullanırken, Airbus yandan kumanda (side-stick) ve fly-by-wire teknolojisini kullanır. Airbus ve Boeing arasındaki farklar, kokpit tasarımı, kontrol mekanizmaları, motor yerleşimleri ve üretim yaklaşımlarında da belirgin hale gelir.