Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BMW'nin Türkiye'de zarar etmesinin birkaç nedeni olabilir:
- Siber saldırılar: 2024 yılında BMW Türkiye'nin Instagram ve X (Twitter) hesapları ele geçirilmiştir 2.
- Araç kalitesi ve tüketici şikayetleri: Bazı tüketiciler, BMW araçlardan aldıkları araçların hasarlı veya tamir görmüş olduğunu iddia etmektedir 3. Ayrıca, bazı modellerde kronik sorunlar yaşandığı yönünde şikayetler bulunmaktadır 4.
- Ekonomik koşullar: Küresel ekonomik sorunlar ve özellikle COVID-19 salgını, BMW'nin satışlarında düşüşe neden olmuş ve bu durum Türkiye'deki faaliyetlerini de etkilemiş olabilir 5.
Bu sorunların BMW'nin Türkiye'deki zararını tam olarak ne ölçüde etkilediği hakkında kesin bir bilgi bulunmamaktadır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: