Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
161 hattı, Türkiye'de farklı kurumlar tarafından işletilen iki farklı çağrı hattını ifade edebilir:
- Karayolları Genel Müdürlüğü'nün otoyol acil yardım ve bilgi hattı 14. T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na bağlı olarak çalışan bu hat, Türkiye genelindeki otoyollarda araç arızaları, kaza bildirimleri, yol kapanmaları ve trafik güvenliğiyle ilgili acil durumlar gibi konularda sürücülere hizmet verir 14.
- TCDD Taşımacılık A.Ş.'nin yolcu bilgilendirme ve danışma hattı 2. Bu hat, demiryolu yolculuğu yapacak veya yapan bireyler için tren sefer saatleri, bilet fiyatları, güzergâh değişiklikleri, rezervasyon işlemleri, iptaller ve aktarmalar gibi konularda bilgi sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: