• Buradasın

    15 dci motor parçaları nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    1.5 dCi motor parçalarından bazıları şunlardır:
    • Turbo 2. Örneğin, Renault Megane IV 1.5 DCI için turbo hortumu 2.
    • Piston ve segman 2. Örneğin, Renault Megane 3 2010-2015 1.5 dCi için piston ve segman takımı 2.
    • Subap gayd takımı 2. Örneğin, Renault Megane 4 2015- için subap gayd takımı 2.
    • Yağ pompası 2. Örneğin, Renault Megane 3 2010-2015 1.5 dCi için yağ pompası 2.
    • Su borusu 2. Örneğin, Renault Megane 3 2010-2015 1.5 dCi için su borusu 2.
    • Krank arka keçe 2. Örneğin, Renault Megane 3 2010-2015 1.5 dCi için krank arka keçe 2.
    Ayrıca, 1.5 dCi motor parçaları için aşağıdaki siteler ziyaret edilebilir:
    • onlineyedekparca.com 2;
    • cevikmotorluaraclar.com 3;
    • otoerdem.com 4.

    Konuyla ilgili materyaller

    Renault 1.5 dizel motor çeşitleri nelerdir?

    Renault 1.5 dizel motor çeşitleri, K9K koduna sahip birkaç farklı versiyondan oluşur: K9K 884: 90 beygir gücü, Dacia Duster modelinde kullanılır. K9K 796: 86 beygir gücü, Dacia Logan, Sandero modellerinde kullanılır. K9K 636, K9K 837, K9K 846: Çeşitli Renault modellerinde bulunur. K9K 836: 110 beygir gücü, Renault Megane modelinde kullanılır. Ayrıca, Renault Clio modelinde de 1.5 dCi motor seçeneği bulunmaktadır.

    Motor parçaları nelerdir?

    Motor parçaları iki ana kategoriye ayrılır: sabit parçalar ve hareketli parçalar. Sabit motor parçaları: 1. Silindir (motor) bloğu: Motorun esas gövdesini oluşturur. 2. Silindir kapağı: Yanma odalarını oluşturur ve bujileri taşır. 3. Karter: Silindir blokunun alt kısmını kapatarak motoru korur. 4. Radyatör: Soğutma suyuna depoluk eder ve motorun aşırı ısınmasını önler. 5. Karbüratör: Benzin ve hava karışımını karıştırır. 6. Hava filtresi: Motor için temiz hava sağlar. 7. Endüksiyon bobini: Akımı yüksek volta yükseltir. 8. Buji: Yanma odasındaki karışımı ateşler. Hareketli motor parçaları: 1. Krank mili: Pistonların hareketini dairesel dönüş hareketine çevirir. 2. Eksantrik mili: Piston subaplarının zamanlamasını ayarlar. 3. Pistonlar: Silindir içerisinde hareket ederek gücü iletir. 4. Piston kolu: Pistondan aldığı gücü krank miline iletir. 5. Yağ pompası: Motor yağını pompalayan elemandır. 6. Yakıt pompası: Yakıtı karbüratöre pompalar. 7. Distribütör: Yüksek voltajı bujilere dağıtır.

    15 dci ve 16 dci arasındaki fark nedir?

    1.5 dCi ve 1.6 dCi motorlar arasındaki temel farklar şunlardır: Güç: 1.6 dCi, 1.5 dCi'ye göre daha güçlüdür. Ekonomiklik: 1.6 dCi, 1.5 dCi'ye göre daha ekonomiktir. Performans: 1.5 dCi, 1.6 dCi kadar atik değildir. Ayrıca, 1.6 dCi'nin X-Tronic şanzıman kullanması, yakıt tüketimini 1.5 dCi'ye göre biraz artırabilir. Özetle, 1.6 dCi daha güçlü ve ekonomik bir motor iken, 1.5 dCi daha az güçlü ancak daha ekonomik bir motor seçeneğidir.