Buradasın
106 GTI kronik sorunları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Peugeot 106 GTI'nin bazı kronik sorunları:
- Oksijen sensörü: Bozuksa araç gaz yemez veya istikrarsız devirlenir, performans kaybı ve yüksek benzin sarfiyatı yaşanır 134.
- Motor kulakçıkları: Çatlayıp kopabilir, özellikle şanzıman kulakçığı arızası debriyajın kavrama noktasını etkiler 134.
- Motor üst kapak contası: Sık sık yanar, triger setiyle birlikte değiştirilmesi önerilir 134.
- Alternatör: Gaza yüklenildiğinde kadran ışıklarında artış veya ABS ikazı yanarsa kontrol ettirilmelidir 134.
- Şanzıman terlemesi: Keçelerin kontrol edilmesi gerekir 134.
- Ön sol amortisör sesi: "Lok lok" sesi doğaldır ancak kontrol ettirilmelidir 134.
- Güvenlik modülü: Hızlı kasis geçişlerinde araç stop ederse, kırmızı lastik kaplı tuşa basılarak çalıştırılabilir 134.
- Egzoz bağlantıları: Aracın altından gelen sesler ön takım arızası olarak algılanabilir, ancak genellikle egzoz bağlantılarından kaynaklanır 134.
- Rot başları: Direksiyon sağa sola dönerken "lak luk" vurma sesi rot başlarının dağıldığını gösterir 134.
- Benzin tahliye boruları: Depoyu doldurduktan sonra araçta benzin sızıntısı olup olmadığı kontrol edilmelidir 134.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: