Buradasın
Rutherford yeni ikonalar ne anlatıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Paul Rutherford'un "Yeni İkonalar" kitabı, televizyon reklamcılığının tarihini ve gelişimini ele almaktadır 12.
Kitapta anlatılan konular arasında:
- Reklamların estetik tepkisi ve kültürel gücü 1;
- Reklamların, izleyicilerin kaygılarını, özlemlerini ve ideolojilerini yansıtması 1;
- Cinsiyet ve yaşın reklam dünyasındaki önemi 1;
- Tüketim ethosu ve küresel imaj repertuarının ortaya çıkışı 1;
- Ulusal tarzların kalıcılığı 1.
Ayrıca, kitapta 1940'lardan 1990'lara kadar olan dönemde çekilmiş, İsveç'ten Hong Kong'a, Kanada'dan Ekvador'a ve Fransa'dan Güney Afrika'ya kadar çeşitli ülkelerden seçilmiş ödüllü reklam örnekleri de yer almaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: