Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kültür elçisinin yaptığı işler görev yaptığı kuruma ve projeye göre değişiklik gösterebilir.
Genel olarak kültür elçisinin görevleri:
- Kurumun değerlerini ve kültürünü yaymak 23.
- Çalışanlar arasında pozitif bir iş ortamı oluşturmak 23.
- Kültürel etkinlikler ve projeler geliştirmek 23.
- Yeni çalışanların oryantasyon süreçlerine destek olmak 3.
- Çalışan memnuniyetini ölçmek ve raporlamak 3.
- Farklı departmanlar arasında iletişimi güçlendirmek 3.
- Sosyal sorumluluk projeleri düzenlemek 3.
- Şirketin dışa dönük imajını güçlendirmek 3.
Ayrıca, kültür elçiliği kavramı, bir toplumun veya ülkenin kültürünü temsil etmeyi ve bu kültürün toplumlar arasında bir iletişim ve karşılıklı anlayış aracı olarak kullanılmasını sağlamayı da ifade eder 4.
Kültür elçisi ayrıca, çevresinde bulunan kültür varlıklarını belirleyen, araştıran ve içerik üreten, kısaca kültür varlıkları ile ilgili sorumluluk alan kişi olarak da tanımlanabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: