Buradasın
İzmir Büyükşehir Belediyesi Kent Arşivi ve Müzeler Şube Müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İzmir Büyükşehir Belediyesi Kent Arşivi ve Müzeler Şube Müdürlüğü aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Arşiv Yönetimi: Yazılı, basılı, görsel-işitsel ve diğer arşiv malzemelerinin tespit, edinim, koruma ve ayıklama işlemlerini yapar 1.
- Kurumsal Arşiv: Belediyenin meclis ve encümen kararları arşivini yönetir 1.
- Koleksiyon Yönetimi: Kentin tarihsel birikimini yansıtan arşiv malzemelerinin kopyalarını edinir 1.
- Sergi ve Etkinlikler: İzmir'in geçmişi üzerine sergiler düzenler, belgeseller hazırlar ve toplantı, sempozyum gibi etkinlikler organize eder 14.
- Tanıtım: İzmir'in yurtiçi ve yurtdışında tanıtımına katkıda bulunur, kitap, katalog ve broşür gibi tanıtım materyalleri hazırlar 1.
- Araştırma ve Bilgi Bankaları: Sözlü ve yazılı kaynaklar ışığında kent tarihine katkı sağlayan bilgi bankaları oluşturur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: