Buradasın
Yurtiçi kargoya şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yurtiçi Kargo'ya şikayet edildiğinde aşağıdaki adımlar izlenir:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişim: Şikayetler, 444 99 99 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden iletilebilir 1.
- Şikayet Formu: Yurtiçi Kargo'nun iletişim sayfasında yer alan şikayet formu doldurularak da bildirim yapılabilir 1.
- İnceleme ve Geri Bildirim: Şikayetler, ilgili birimler tarafından incelenir ve en kısa sürede geri dönüş sağlanır 1.
- İdari Yaptırımlar: Şikayetler doğrultusunda, kargo firmasının sorumluluklarını yerine getirmediği tespit edilirse, idari para cezası veya uyarma cezası gibi yaptırımlar uygulanabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: