Buradasın
Yurtiçi kargoya şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yurtiçi Kargo'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 444 99 99 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerine ulaşarak şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- Şikayet Formu: Yurtiçi Kargo'nun resmi web sitesinde yer alan şikayet ve öneri formunu doldurarak şikayetinizi yazılı olarak iletebilirsiniz 25.
- Sosyal Medya: Yurtiçi Kargo'nun Facebook, Twitter, Youtube, Instagram ve Linkedin gibi sosyal medya hesaplarından da şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
Ayrıca, şikayetinizi doğrudan Yurtiçi Kargo'nun genel müdürlük adresine giderek de yapabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: