Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yerleşim yeri belgesi (ikametgah belgesi) almak için üç ana yöntem bulunmaktadır:
- e-Devlet Üzerinden Başvuru: 2025 yılı itibarıyla en tercih edilen yöntemdir 12.
- Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlüklerinden Başvuru: Adres kayıt işlemlerini yapmamış veya e-Devlet erişimi olmayanlar için 12.
- Bağlı bulundukları ilçe nüfus müdürlüğüne başvurarak belgeyi alabilirler 1.
- Randevu almak için ALO 199 Çağrı Merkezi'ni arayabilir veya randevu.nvi.gov.tr adresinden randevu oluşturabilirsiniz 1.
- Göç İdaresi Üzerinden Başvuru: Adres kaydı henüz yapılmadıysa ve ikamet izni başvurusu sırasında adres bildirimi yapılması gerekiyorsa 1.
- İlgili İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne başvurulması gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: