• Buradasın

    Türkiye Sigortaya şikayet nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Türkiye Sigorta'ya şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Telefon: 0(850) 202 20 20 numaralı telefon üzerinden müşteri temsilcilerine bağlanabilir 135.
    • E-posta: Sigorta için bilgi@turkiyesigorta.com.tr, emeklilik için bilgi@turkiyehayatemeklilik.com.tr adreslerine e-posta gönderilebilir 135.
    • Faks: Sigorta için (0212) 355 64 64, emeklilik için (0212) 310 39 99 numaralarına faks gönderilebilir 13.
    • Web sitesi: Kurumsal web sitesindeki Çözüm Merkezi sayfası ziyaret edilebilir 35.
    • Posta: Levent Mah. Çayır Çimen Sok. No:7 34330 Levent-Beşiktaş/İSTANBUL adresine posta gönderilebilir 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Türkiye Sigortaya şikayet edince ne olur?

    Türkiye Sigorta'ya şikayet edildiğinde, şikayetler Sigorta Tahkim Komisyonu'na iletilir. Ayrıca, Türkiye Sigorta'nın kendi müşteri hizmetleri hattı olan 0 850 202 20 20 üzerinden de şikayette bulunulabilir.

    Sigorta şirketi ödeme yapmaması halinde ne yapmalı?

    Sigorta şirketinin ödeme yapmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir: Poliçeyi incelemek: Teminat kapsamı, istisnalar, ödeme koşulları ve sigortalının yükümlülükleri kontrol edilmelidir. Şirketle iletişime geçmek: Resmi bir itiraz dilekçesi gönderilebilir. Sigorta Tahkim Komisyonu'na başvurmak: Sigorta şirketinin tahkim sistemine üye olması ve 15 gün içinde yanıt verilmemesi durumunda mümkündür. Mahkemeye başvurmak: Sigorta Tahkim Komisyonu kapsamında olmayan uyuşmazlıklar için dava açılabilir. Hazine ve Maliye Bakanlığı'na şikayet etmek: Haksız ödeme yapılmaması durumunda resmi şikayet yapılabilir. Gecikme faizi talep etmek: Eksiksiz evrakların teslim edilmesinden itibaren 8 iş günü içinde ödeme yapılmazsa, sigortalı gecikme faizi talep edebilir. Profesyonel destek almak: Sigorta hukuku konusunda bir avukattan yardım alınabilir. Zaman aşımı sürelerini kaçırmamaya özen gösterilmelidir.

    Türkiye sigortaya nasıl ulaşırım?

    Türkiye Sigorta'ya ulaşmak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Resmi Web Sitesi: www.turkiyesigorta.com adresinden Türkiye Sigorta'nın web sitesine girerek poliçe sorgulama, fiyat teklifi alma ve müşteri hizmetleri ile iletişim gibi işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. 2. Müşteri Hizmetleri: 0850 202 20 20 numaralı telefondan 7/24 müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. 3. Sosyal Medya: Facebook, Twitter ve Instagram gibi platformlardan Türkiye Sigorta'nın resmi hesaplarını takip ederek güncel kampanyalar ve hizmetler hakkında bilgi alabilirsiniz. 4. E-posta: Müşteri hizmetlerine bilgi@turkiyesigorta.com.tr adresine e-posta göndererek ulaşabilirsiniz. 5. Fiziksel Ofisler: Türkiye Sigorta'nın birçok şehirde fiziksel ofisleri bulunmaktadır, bu ofisleri ziyaret ederek yüz yüze hizmet alabilirsiniz. 6. Mobil Uygulama: Eğer mevcutsa, Türkiye Sigorta'nın mobil uygulaması üzerinden de işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.