Buradasın
Türkiye Sigortaya şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türkiye Sigorta'ya şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 0850 202 20 20 numaralı telefondan Türkiye Sigorta Müşteri Temsilcileri'ne bağlanarak şikayetinizi iletebilirsiniz 15.
- Web Sitesi: Türkiye Sigorta'nın resmi web sitesindeki Çözüm Merkezi sayfasını ziyaret ederek şikayet formunu doldurabilirsiniz 1.
- Faks: (0212) 355 64 64 numaralı faksa şikayetinizi gönderebilirsiniz 14.
- E-posta: bilgi@turkiyesigorta.com.tr adresine e-posta göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 14.
- Genel Müdürlük: Levent Mah. Çayır Çimen Sok. No:7 34330 Levent-Beşiktaş/İSTANBUL adresine posta göndererek şikayet talebinizi iletebilirsiniz 1.
Şikayetiniz değerlendirildikten sonra, süreç ve hizmet kalitesini iyileştirmek amacıyla ölçümlenecek ve memnuniyet anket skorlarına dahil edilecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: