Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Teknosa'ya şikayet etmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Hattı: 444 55 99 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 12.
- E-posta: info@teknosa.com veya bilgilendirme@teknosa.com adreslerine şikayetinizi içeren bir e-posta gönderebilirsiniz 12.
- Online Şikayet Formu: Teknosa'nın resmi internet sitesindeki iletişim formunu doldurarak şikayetinizi yazabilirsiniz 14.
- Sosyal Medya: Teknosa'nın Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetinizi paylaşabilirsiniz 3.
Şikayetinizin daha hızlı çözülmesi için fatura veya sipariş numaranızı paylaşmanız önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: