Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Talimat dosyasında genellikle aşağıdaki belgeler bulunur:
- Başlık ve Tanım: Talimat dosyasının adı ve ilgili sürecin kısa bir tanımı 3.
- Amaç: Belge ile ulaşılmak istenen hedeflerin açık bir şekilde belirtilmesi 3.
- Kapsam: Belgenin hangi süreçleri veya görevleri kapsadığını belirtir 3.
- Sorumluluklar: Bu sürecin kimler tarafından yürütüleceği ve hangi rollerin olduğunu açıklar 3.
- Adım Adım Talimatlar: Sürecin nasıl gerçekleştirileceğine dair detaylı, adım adım talimatlar 3.
- Gereken Araçlar ve Malzemeler: Sürecin gerçekleştirilmesi için ihtiyaç duyulan araç ve malzemelerin listesi 3.
- Gözden Geçirme ve Güncelleme Tarihleri: Belgenin ne zaman gözden geçirileceği ve güncellenmesi gerektiği bilgisi 3.
Ayrıca, hukuki talimat dosyalarında tanık ifadelerinin alınması, yakalama, arama ve el koyma gibi yasal işlemleri içeren belgeler de yer alabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: