Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Superonline'a iki farklı konuda ceza kesilmiştir:
- Geç Cevap Verme: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, Superonline'a, tüketiciye 2 saat 43 dakika geç cevap verdiği için 1.709.104,24 TL para cezası uygulamıştır 1. Bu ceza, iletişim hizmeti sağlayan firmaların çağrı merkezlerinin 24 saat içinde tüketiciye cevap verme yükümlülüğünü ihlal etmesinden kaynaklanmaktadır 1.
- Yanlış Ücretlendirme: 2011 yılı Temmuz, Ağustos, Eylül ve Ekim aylarına ilişkin 1449 abonenin yanlış ücretlendirilmesi ve bazı faturalarda şehir içi görüşmelerin şehirlerarası görüşme olarak gösterilmesi nedeniyle Superonline'a 3.635.608 adet fatura için idari para cezası verilmiştir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: