Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şirketler arası eşya taşıma sözleşmesi, bir malın veya yükün bir yerden başka bir yere taşınması sırasında taraflar arasındaki hak ve sorumlulukları düzenleyen hukuki bir belgedir 14.
Bu sözleşme genellikle nakliyat şirketleri ve müşterileri arasında yapılır 1.
Sözleşmenin temel unsurları şunlardır:
- Tarafların tanımlanması: Gönderici, alıcı ve taşıyıcı firmaların adları, iletişim bilgileri ve tescil numaraları 13.
- Taşıma şartları ve ücretlendirme: Malın ne zaman, hangi koşullarda ve hangi güzergah üzerinden taşınacağı, taşıma ücreti 13.
- Sigorta ve sorumluluklar: Taşıyıcı firmanın mal üzerindeki sorumluluğu ve sigorta düzenlemeleri 13.
- İptal ve değişiklik koşulları: Taşıma sürecini iptal etme veya değiştirme şartları 1.
- Sözleşmenin sona erdirilmesi: Sözleşmenin nasıl ve hangi koşullarda sona ereceği 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: