Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta belgesi tercümesinin onaylanması için noter onaylı çeviri yapılması gerekmektedir 14. Bu süreç şu adımları içerir:
- Belgenin Yeminli Tercüman Tarafından Çevrilmesi: Belge, öncelikle yeminli bir tercüman tarafından hedef dile çevrilir 14.
- Noter Onayı: Yeminli tercümanın çevirisi, noter tarafından onaylanır 14.
- Başvuru Belgelerinin Hazırlanması: Noter onayı için çevrilen belgenin orijinal kopyası, yeminli tercümanın imzası ve noter onayı talep formu gibi belgeler hazırlanır 1.
- Notere Başvuru: Hazırlanan belgeler notere teslim edilir 1.
- Onay: Noter, belgeyi kontrol eder ve onaylar 1.
Belgenin kullanılacağı ülkeye göre apostil onayı gibi ek işlemler de gerekebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: