Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SGK e-şifre aktivasyonunun ne kadar süreceğine dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, e-devlet üzerinden SGK şifre sorgulaması yapıldığında, adınıza tescil edilmiş tüm işyerlerinin; işyeri kodu, sicil numarası, unvanı, şifresi ve sistem şifresi görüntülenebilir 4. Eğer sorgulama sonucunda "kayıt yok" uyarısı görülüyorsa, bu şifre tanımlamasının henüz yapılmadığını veya tamamlanmadığını gösterir 4. Bu durumda, bağlı bulunulan Sosyal Güvenlik Merkezi'nden yardım alınması önerilir 4.
SGK e-şifre aktivasyon işlemi için ayrıca, e-SGK işyeri tescil başvurusu sırasında e-bildirge kullanıcısının tanımlanması gerekmektedir 4. Eğer kullanıcı daha sonra değişirse veya alt taşeron için yeni bir şifre alınacaksa, e-bildirge şifre talep formu ile Sosyal Güvenlik Merkezi'ne başvuru yapılması gerekir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: