• Buradasın

    Sevk başvurusu ne zaman yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sevk başvurusu, askerlik görevini yerine getirecek kişilerin birliklerine teslim olacakları tarihi belirlemek için sevk tarihinden 10 gün öncesine kadar yapılmalıdır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Askerlik erken sevk dilekçesi nereye gönderilir?

    Askerlik erken sevk dilekçesi, bağlı bulunulan askerlik şubesine gönderilir.

    Bedelli askerlik sevk tarihi nasıl öğrenilir?

    Bedelli askerlik sevk tarihini öğrenmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Kapısı: T.C. kimlik numarası ve şifre ile e-Devlet Kapısı'na giriş yapılır. 2. "Askerliğim" Hizmeti: Ana sayfada yer alan "Kurumlar" başlığı altında Milli Savunma Bakanlığı seçilerek "Er Sınıflandırma, Yedek Astsubay, Yedek Subay ve Bedelli Sınıflandırma Sonucunu Sorgulama" hizmetinden askerlik bilgileri sorgulanır. 3. Sevk Belgesi: Sevk tarihinden önce sevk belgesi ile birlikte birliklere teslim olunur. Ayrıca, celp ve sevk dönemleri ile ilgili güncel bilgiler Milli Savunma Bakanlığı'nın resmi web sitesinden de takip edilebilir.

    Celp ve sevk tarihleri ne zaman?

    2025 yılı celp ve sevk tarihleri şu şekildedir: - Yedek subay/astsubay adayları ve erler (1. grup) için 6 Şubat 2025. - Erler (2. grup) için 6 Mart 2025. - Erler (3. grup) için 3 Nisan 2025. Sevk belgeleri, sevk tarihinden 10 gün öncesinden itibaren e-Devlet üzerinden veya askerlik şubesinden temin edilebilir.

    Sevk başvurunuz onaylanmıştır ne zaman sevk edilirim?

    Sevk başvurunuz onaylandıktan sonra, sevk belgenizi sevk tarihinden 10 gün önce e-Devlet üzerinden veya askerlik şubesinden alabilirsiniz.

    Celp ve sevk dönemi değişikliği nasıl yapılır?

    Celp ve sevk dönemi değişikliği bedelli askerlik için aşağıdaki adımlarla yapılabilir: 1. e-Devlet Üzerinden: "Askerliğim" bölümünden "Celp ve Sevk Dönemi / Bedelli Askerlik Celp ve Sevk Dönemi Değişikliği" alanına giriş yapılarak değişiklik talebi oluşturulur. 2. Askerlik Şubesinden: Bağlı bulunulan askerlik şubesine başvurularak tarih değişikliği talebi iletilir. Şartlar: - Değişiklik, yükümlülerin silah altına alınacakları yıl içinde yapılabilir. - Talepler, kontenjanların uygunluğuna bağlı olarak kabul edilir. - Sevk tarihinden en az 10 gün öncesine kadar ve en fazla 3 defa değişiklik yapılabilir.

    Sevk başvurusu nasıl yapılır?

    Sevk başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Üzerinden Başvuru: e-Devlet sistemine T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılır, "Kamu Kurumları" bölümünden "Millî Savunma Bakanlığı" seçilir ve "Askerliğim" hizmeti üzerinden "Sevk Başvurusu" işlemi gerçekleştirilir. 2. Askerlik Şubesi Başvurusu: Nüfus cüzdanıyla birlikte en yakın askerlik şubesine müracaat edilebilir. Önemli Notlar: - Sevk başvuruları, sevk tarihinden 10 gün öncesine kadar ve en fazla üç defa yapılabilir. - Sevk belgesi, e-Devlet üzerinden veya askerlik şubelerinden alınabilir.

    Erken sevk için hangi şartlar gerekli?

    Erken sevk için gerekli şartlar şunlardır: 1. Askerlik yaşının doldurulması: Genellikle 20 yaşını doldurmuş olmak gerekmektedir. 2. Erteleme kararının bozulması: Daha önce erteleme kararı alınmışsa, bu kararın kaldırılması gerekmektedir. 3. Dilekçe başvurusu: Askerlik şubesine erken sevk dilekçesi sunmak gerekmektedir. 4. Sağlık durumu: Sağlık raporu ile askerliğe elverişli olunduğunu kanıtlamak gerekmektedir. Bu şartlar sağlandığında, askerlik hizmeti planlanandan daha önce gerçekleştirilebilir.