• Buradasın

    Sadık Yıldırım Bilecik Kadastro Müdürlüğü ne zaman atandı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sadık Yıldırım, Bilecik Kadastro Müdürlüğü görevine 26 Nisan 2024 tarihinde atanmıştır 2.
    Daha sonra, 20 Ağustos 2024 tarihinde Eskişehir Tapu ve Kadastro 17. Bölge Müdürlüğü'ne atanmıştır 135.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kadastro müdürü nasıl olunur?

    Kadastro müdürü olmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Eğitim: Üniversitelerin Harita Kadastro, Harita, Jeodezi ve Fotogrametri, Geomatik Mühendisliği gibi ilgili bölümlerinden lisans derecesi ile mezun olmak. 2. Staj: Mezuniyet sonrası, tapu kadastro müdürlüklerinde veya özel sektörde staj yaparak pratik deneyim kazanmak. 3. Mesleki Yeterlilik Belgesi: İlgili kurumlardan mesleki yeterlilik belgesi almak. 4. KPSS Sınavı: Kamu Personeli Seçme Sınavı'na (KPSS) girip yeterli puanı almak. 5. İlanları Takip Etmek: Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü veya diğer ilgili kamu kurumları tarafından açılan memur alım ilanlarını takip etmek. 6. Başvuru ve Mülakat: Gerekli belgelerle birlikte başvuru yapmak ve başarılı olunması durumunda mülakata çağrılmak. 7. Atama: Başarılı adaylar, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tarafından atanmaktadır.

    Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü tayin nasıl yapılır?

    Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nde tayin işlemleri, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Personeli Atama ve Yer Değiştirme Esaslarına İlişkin Yönetmelik hükümlerine göre yapılır. Tayin türleri: Naklen atama. Karşılıklı yer değiştirme suretiyle atama. Zorunlu çalışma süresini tamamlayanların yer değiştirme suretiyle atanması. Mazerete dayalı atama. Başvuru ve değerlendirme süreci: Personel, her yılın 1-15 Nisan tarihleri arasında yer değiştirme talep formunu hizmet birimine teslim eder. Başvurular, hizmet birimleri tarafından değerlendirilip 1-15 Mayıs tarihleri arasında Personel Dairesi Başkanlığına iletilir. Genel Müdürlük, başvuruları personelin atanma istek formu, değerlendirme formu, tercih sırası, hizmet puanı ve hizmet süresini dikkate alarak değerlendirir. Müracaatlar Haziran ayında değerlendirilir ve uygun olanların atamaları en geç Temmuz ayı sonuna kadar yapılır.